Nu har vi intagit Ö-vik

Nu har en hel deligation från Gold of Lapland området intagit Ö-vik (Örnsköldsvik). Vi är nämligen på Örnexpo nu från onsdag till söndag. Tillsammans med Ostens Hus, Hotell Källan och Lycksele Turistbyrå ska vi visa vad vårt området kan erbjuda.

Idag måste jag erkänna att det gick lite trögt - men i morgon väntar vi med spänning på när Ö-viksborna ska invadera monter C28. Mässa brukar ha mellan 40 - och 50 000 besökare så det ska bli spännande.

Jag håller tummarna att Peter "Foppa" Forsberg skall passera förbi - bara jag inte blir lika knäsvag som när jag gav Roomservice killen Johnny ett av Gold of Laplands Magazine.


Arne Hellsten - Hotell Källan försöker locka nya kunder till sitt hotell - här är det Jöran Jäderberg och Per Söderlund (närmast kameran) som låter sig frestas av Källans erbjudanden samtidigt som de tävlar för att vinna fina priser.



Sture Andersson på Ostens Hus säljer Västerbottensost, både vanliga och fins presentinpackade.

Har ni vägarna förbi Örnexpo i helgen välkommen till monter C28, där kan ni smaka och köpa Västerbottensost, tävla eller bara prata en stund - vi bjuder på guld och ost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0